19 octombrie 2010

BMW M3 CSL si Emelie

The car

BMW E46 M3 CSL – Loaded. A fost botezat astfel datorita puterii compresorului de sub capota. Proprietarul acestei bestii mecanice este suedezul Anders Fransson, un ambitios amorezat de masini care-si umezeste indispensabilii atunci cand viseaza la recorduri de viteza pe circuit si la “implanturi” mecanice de toate marimile.

Epuizantul proiect “Loaded” a inceput datorita unei ambitii, aparent prostesti, de a bate timpul de 7,32 minute detinut de Porsche Carrera GT pe Nordschleife. Suedezul a platit 80.000 de euro pentru acest M3 CSL, 70.000 de euro pentru modificarile aduse si patru ani din viata pentru a-si satisface dorinta suprema. In urma acestor sacrificii, a rezultat un exemplar motorizat celebru, datorita rezultatelor pe care le-a avut in “Iadul Verde”. A spulberat recordul de pista al GT-ului, dupa doar doua incercari, si a intrat in istorie ca fiind cel mai rapid BMW de strada. Dupa ce a “insemnat” circuitul de la Nurburgring cu un timp de 7,22 minute, suedezul a scos din seif specificatiile masinii.

Pentru a va enumera imbunatatirile aduse acestui BMW M3 CSL Loaded, ar fi nevoie sa mai construim inca un site, asa ca ne rezumam, fara suparare, doar la cele mai importante. Cu ajutorul prietenilor si sponsorilor, Anders a reusit sa construiasca monstrul cu cele mai bune componente de pe piata. Prima interventie a fost “incoronarea” motorului cu un compresor Vortec V2 Super Silent cu racire pe apa. Conversia facuta l-a obligat pe Anders sa schimbe toti senzorii existenti pe masina pentru a putea profita la maxim de aceasta pastila de Viagra destinata motorului. La finalizare, au iesit 533CP si 484 Nm, care schingiuiesc fara mila rotile din spate.

Pentru a opri herghelia turbata din goana naucitoare, s-a folosit un sistem de franare AP, cu 6 pistonase pe fata si 4 pe spate. Derapajele specifice masinilor cu propulsie spate au fost diminuate cu ajutorul unui set de jante BBS cu dimensiuni de 18”, acoperite de anvelope Michelin Pilot Sport Cup R si al unui kit de suspensii KW, cu setari de circuit. Evacuarea custom reprezinta unul dintre elementele de succes, reusind sa impresioneze zeci de mii de utilizatori de YouTube cu urletul inconfundabil.

Toate aceste modificari nu si-ar mai fi avut rostul daca monstrul ar fi fost supraponderal, asa ca suedezul a folosit fibra de carbon pentru capota, portbagaj si aripi. Versiunea CSL are ca standard plafonul din fibra de carbon.

Povestea nu se sfarseste aici. Pe baza bolidul Loaded, Alpine impreuna cu Apple vor dezvolta un sistem electronic de transmitere a imaginilor din masina pe internet si alte telefoane mobile, in timp real, cu ajutorul unui simplu iPhone.

In viitor, creatorul acestui proiect doreste sa faca o conversie pe biocombustibil si sa stabileasca un nou record pe Nurburgring, cu o masina non-poluanta.

Tuning BMW

The babe

Cealalta parte sexy a acestui episod, cu care nu am putut sta de vorba, se numeste Emelie. Totusi, pentru voi, ne-am chinuit sa-i smulgem cateva vorbe, prin limbajul trupului, intr-un interviu mut. Mentionam ca este fictiv si trebuie tratat ca atare.

Ce parere ai despre aceasta masina?

Imi place, dar nu prea. Atunci cand ma urc pe ea, se incinge atat de tare incat ma carbonizeaza mai rau ca la solar.

Ce fel de masini conduci?

Eu conduc numai masini cu volanul pe dreapta. Prietenul meu are un GT-R cu doua volane. De fiecare data cand merg eu, ma pune sa apas butonul “Reset” si nu stiu de ce.

Ai facut vreodata sex la volan?

Da, pe canapeaua din sufragerie.

Este adevarat ca nordicii au probleme legate de potenta?

Nu stiu ce inseamna “potenta”. Banuiesc ca te referi la anvelopele Potenza, nu?

Ai avut vreo pana?

Da, mai multe. In fiecare week-end, patronul clubului imi dadea un costum plin de pene rosii. Cica e bine sa le porti impreuna cu o fustita scurta pentru a avea noroc in dragoste.

Ce parere ai despre tuning?

Despre tuning nu pot sa zic prea multe, e ca un fel de sutien din anii ’70 transfomat intr-unul cu push-up.

Ce masuri ai?

90-60-90.

Si cum ai reusit sa-ti masori posteriorul?

Cu ruleta, bineinteles.

 

Norocosul fotograf: Dejan Sokolovski

Voteaza:
(4 voturi)
Autor: Razvan Buzoianu   |   Vezi toate articolele din Car & Babe
COMENTARII
avatar
bouchaib (anonim)
08.03.2017, 01:08
انا المهدي المنتظر اخير حاكم والعالم وألمانيا عموم تلك تربة والصخورة الجبلية تصلح لي اما انت قد اجدك اصبحتي عجوزة اما انا عقينا اصبح صغير حيت حكم 190 سنة عند انعكاس الشمس والجو معتدل حتى تتحمل النبتات طول اليوم يعادل 10 ايام الحالية
0
0
avatar
bouchaib (anonim)
07.03.2017, 14:53
0651727432
0
0
avatar
bouchai (anonim)
07.03.2017, 14:52
https://www.google.com/search?q=flickr+aureaagency&rlz=1C1AOHY_frMA708MA708&espv=2&biw=1024&bih=677&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjCjYO7s8TSAhVJ1RoKHdVmAGsQ_AUIBigB#q=flickr+aureaagency&tbm=isch&tbs=rimg:CZd8Onna-V9JIjjXuW_1p0y8gq35zP2JbWHSzxpPQ2GMm-yoMJ8XQx-P3CIEhvqKzBcREvT5jB8Kv4Ll9hb3VXmTGESoSCde5b-nTLyCrEcGTGdhd7lEDKhIJfnM_1YltYdLMRfBVsjWZYn2sqEgnGk9DYYyb7KhHwmrGMViXADSoSCQwnxdDH4_1cIEe0p7hNP-JPlKhIJgSG-orMFxEQRvMw1PDXZ2l4qEgm9PmMHwq_1guRG_1j0k13dI3RCoSCX2FvdVeZMYREULKNTEcTH4q&*
0
0
avatar
Quasar (anonim)
05.01.2016, 13:21
Wonderful shuts Nice M3 Hot Emillie your best album.
0
0
Vezi toate comentariile (11)
loadingse incarca ...
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
ALTE ARTICOLE MASINI TUNATE SI FETE SEXY: CAR & BABE
Ford Probe si Silvia

O masina roz si o fata superba – nu e o scena din “Fast & Furious”, cu Devon Aoki si Honda S2000, ci un… cuplu 100% romanesc, parca si mai voluptos. Hai sa le cunosti pe “Pinky” si Silvia. [...]

Vezi pictorial
Masini tunate Mona
Mitsubishi Evo IX si Mona

Va invitam sa aplaudati castigatoarea concursului de frumusete lansat de Autosaga in urma cu cateva saptamani. Dupa o lupta virtuala intre fanii superbelor concurente, s-a ajuns la concluzia, in urma voturilor, ca [...]

Vezi pictorial
Masini tunate Roxana
Alfa Romeo Brera si Roxana Tanase

Mandra protagonista a unui pictorial in Playboy, Roxana nu are, cu siguranta, nevoie de cuvinte pentru a atrage atentia oricarui barbat. Putem jura ca a dat fiori caroseriei pe care a mangaiat-o cu formele ei [...]

Vezi pictorial
Fete sexy si masini
Audi TT si Iuliana

Punem pariu ca v-ati dori sa faceti macar o gripa daca ati sti ca langa patul de spital va asteapta Iuliana. Chiar si daca nu poarta o uniforma de asistenta medicala luata dintr-un Sex Shop. Si nu numai pentru [...]

Vezi pictorial
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Dacia
    Adresa: DN 1, Km. 174, Ghimbav, Brasov
    Tel / Fax: 0268.406.305 / 0268.477.245
    E-mail: contact@daciabrasov.ro

  • sigla

    Saab
    Adresa: Sos. Pipera-Tunari, 1/VT, ...
    Tel / Fax: 021.529.72.22 / 021.529.66.40
    E-mail: office@saab-romania.ro

  • sigla

    SsangYong
    Adresa: Bd. Tomis, Nr. 480, Palazu Mare, ...
    Tel / Fax: 0241.559.900 / 0241.559.900
    E-mail: service@autocomo.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
4 GIRLS
Top 5: Vedete si masini, editia “De gustibus ...

Am avut tot felul de top-uri pe-aici, dar nici unul care sa faca referinta la masinile pe care le conduc star-urile (fie ele din muzica, sport sau film). Dar, oricum, din acestea ai mai vazut; ce-ai ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback