18 august 2010

Drive Test Mitsubishi L200

Avantaje:
  • Capabilitatile off-road
  • Sistemul de tractiune
  • Spatiul oferit
  • Aspectul mai ingrijit
Dezavantaje:
  • Schimbator de viteze prea mare si anevoios
  • Suspensia lipsita de fermitate
7.2/10
Voteaza:
(6 voturi)
SA FACEM CUNOSTINTA
Mitsubishi L200 2.5 DI-D 178CP

Schimbat in pasi mici de la o generatie la alta, L200 ramane fidel unei constructii simple, ce a dovedit ca este un bun balans intre aptitudinile off-road, munca de caraus si transportul a cinci persoane. Ultima generatie urmareste acelasi trend si are la baza un facelift si un upgrade de motorizare ce isi propun sa slefuiasca mai bine personalitatea si temperamentul lui L200, facandu-l mai apropiat de zona autoturismelor decat de cea a utilitarelor. Cei 178 CP si imbunatatirea stilistica evidenta au fost motivele pentru care am hotarat sa vedem la lucru noul model.
7.5/10 ASPECT
Exteriorul, si asa mai dinamic decat al rivalilor din segment, a fost imbunatatit stilistic si “innobilat” cu ceva mai multe detalii cromate decat predecesorul sau, fapt vizibil indeosebi la grila radiatorului. Farurile au o noua forma, dar si o eficienta mai mare pe timp de noapte, dovada perfecta a imbinarii utilului cu placutul.
8.2/10 SPATIUL INTERIOR
Gandit pentru a gazdui pina la cinci persoane, habitaclul lui L200 ofera un acces usor si un spatiu suficient atat la nivelul capului, cat si al picioarelor. Doar garda la sol foarte mare ar putea sa puna probleme la accesul in/din habitaclu, dar acest neajuns se poate remedia cu pragurile laterale oferite optional, pe care modelul testat de noi, din fericire, le poseda. Bagajele nu vor avea desigur nici o problema avand in vedere capacitatea de transport a lui L200, singurul dezavantaj fiind expunerea directa la intemperii, rezolvabila doar prin comandarea unui capac de bena, disponibil optional.
7.6/10 CALITATE
Materialele si finisajele de la interior au cunoscut la noul model o crestere a calitatii, lucru ce se adauga cu succes la faptul ca L200 detine deja o ergonomie mai buna decat modelele rivale din segmentul sau. Bordul si elementele din interior au o forma foarte bine desenata si depasesc asteptarile pe care le-am avut de la un vehicul “muncitoresc”.
6.8/10 CONFORT
Noul L200 are grija de ocupantii habitaclului prin insonorizarea de calitate, dar si printr-un sistem de climatizare eficient. Vizibilitatea este buna, iar soferul se poate folosi de glisarea electrica a geamului spate, comandata de la bord. Suspensia este setata destul de jos ca si fermitate iar denivelarile sunt usor tolerate si datorita ampatamentului mare. Puntea fata cu brate independente lucreaza excelent si confera stabilitate, iar spatele, desi poseda arcuri lamelare si o punte rigida, a devenit mult mai prietenos decat la modelul precedent.
5.5/10 MANEVRABILITATE
Statura impozanta a lui L200 descurajeaza din start un comportament sportiv excesiv. Directia este precisa, dar ruliul mare, provenit de la o suspensie fara fermitate si o caroserie lunga si inalta, inlatura posibilitatea de a te strecura cu agilitate in trafic ori viraje. Schimbatorul de viteze este foarte mare si anevoios de actionat in graba, dar are totusi un avantaj: este precis.
7.0/10 PERFORMANTE
Cu 178 CP, motorul lui L200 va face ca orice sprint sa fie foarte bine realizat, in ciuda unui gabarit impresionant. Reprizele sunt foarte bune, desi cutia cu cinci trepte este modesta in a optimiza cuplul motor. Demarajul este de 12.1 secunde pentru 100km/h, iar viteza maxima de 179 km/h. Fiind dotat cu un sistem de tractiune unic in clasa sa, L200 poate oferi mai multe moduri de lucru, fie 4x2, fie 4x4 utilizabil si pe carosabil uscat, fie 4x4 in raport fix 50:50, numai bun pentru incursiuni in teren. Pentru zone greu accesibile, L200 este dotat cu un reductor mecanic, dar si cu sistem electronic de control al tractiunii.
8.2/10 SIGURANTA
Noul L200 dispune standard de airbaguri pentru sofer si pasager, laterale si tip cortina, ABS, control electronic al stabilitatii si tractiunii. Sistemul de tractiune Super Select AWD poate constitui de asemenea un element de siguranta activa prin posibilitatea utilizarii modului 4x4 in orice conditii.
6.5/10 MEDIUL INCONJURATOR
Consumul de carburant se situeaza in jurul a 8.1 litri/100km in ciclu combinat, iar nivelul emisiilor poluante este de 214g/km.
CONCLUZII
?Cu o imagine noua si un aspect mai ingrijit, noul L200 poseda si un temperament nou pe care il imprima dieselul de 2.5 litri. Setat mai ales catre confort, si aici ne referim mai ales la suspensie, L200 va fi foarte apreciat de cei ce-l vor utiliza ca masina de familie in locul unui SUV, pe care il va depasi la capitole importante cum sunt spatiul oferit si capabilitatile off-road. Schimbarile survenite la acest model ne fac sa concluzionam ca telul urmarit de japonezi a fost, de aceasta data, largirea clientelei prin numarul mai mare de sarcini pe care noul L200 este pregatit sa-l intampine. Pretul de baza pentru acest model este de 26.585 euro, fara TVA.
COMENTARII
avatar
base (anonim)
15.01.2011, 12:53
ESTE O MASINA EXTRAORDINARA DOMNULE.......
4
0
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Alfa Romeo
    Adresa: Str. Depozitelor, Nr.23, Pitesti
    Tel / Fax: 0248.221.007 / 0248.222.249
    E-mail: service@autopalermo.ro

  • sigla

    Alfa Romeo
    Adresa: Str. Nicolae Balcescu, Nr. 4, ...
    Tel / Fax: 0266.219.515 / 0266.219.515
    E-mail: contact@autotorino.ro

  • sigla

    Dacia
    Adresa: Sos. Buzaului, Nr. 1F, Braila
    Tel / Fax: 0339.401.939 / 0339.401.939
    E-mail: vanzari.dacia@apan.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
CAR & BABE
Ford Probe si Silvia

O masina roz si o fata superba – nu e o scena din “Fast & Furious”, cu Devon Aoki si Honda S2000, ci un… cuplu 100% romanesc, parca si mai voluptos. Hai sa le cunosti pe “Pinky” si Silvia. [...]

Vezi toate pictorialele
PRET COMBUSTIBIL
  • Rompetrol Benzina: 5.95 Motorina: 5.96
  • Petrom Benzina: 5.82 Motorina: 6.30
  • OMV Benzina: 5.97 Motorina: 6.08
Vezi preturi Pret carburant in Europa
4 GIRLS
Top 5: Vedete si masini, editia “De gustibus ...

Am avut tot felul de top-uri pe-aici, dar nici unul care sa faca referinta la masinile pe care le conduc star-urile (fie ele din muzica, sport sau film). Dar, oricum, din acestea ai mai vazut; ce-ai ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback