Audi A5

35.021 - 53.409 € Pret DDP:
28.243 - 43.072 € Pret CIP:
Voteaza:
(1 vot)

MASINI NOI: VERSIUNI Audi A5

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Audi 1.8 TFSI M6 160CP Benzina 160 CP 35.021€ Compara
vedere frontala Audi 1.8 TFSI A8 160CP Benzina 160 CP 37.379€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI M6 180CP Benzina 180 CP 37.213€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI A8 180CP Benzina 180 CP 39.570€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI M6 211CP Benzina 211 CP 41.914€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI A8 211CP Benzina 211 CP 44.272€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI quattro 211CP M6 Benzina 211 CP 45.574€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI quattro 211CP S tronic Benzina 211 CP 46.712€ Compara
vedere frontala Audi 3.2 FSI A8 265CP Benzina 265 CP 48.466€ Compara
vedere frontala Audi 3.2 FSI quattro M6 265CP Benzina 265 CP 49.768€ Compara
vedere frontala Audi 3.2 FSI quattro Tiptronic 265CP Benzina 265 CP 52.127€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI M6 170CP Diesel 170 CP 38.280€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI quattro M6 170CP Diesel 170 CP 41.940€ Compara
vedere frontala Audi 2.7 TDI (DPF) M6 190CP Diesel 190 CP 44.795€ Compara
vedere frontala Audi 2.7 TDI (DPF) A8 190CP Diesel 190 CP 47.153€ Compara
vedere frontala Audi 3.0 TDI (DPF) quattro M6 240CP Diesel 239 CP 50.971€ Compara
vedere frontala Audi 3.0 TDI (DPF) quattro S tronic 240CP Diesel 239 CP 53.409€ Compara

DESPRE Audi A5

Daca Audi A4 este precum o tinuta business, iar A4 Avant genul de casual ales pentru un picnic corporatist, atunci Audi A5 reprezinta orice combinatie vestimentara capabila sa-si evidentieze stapanul pe terasa unei cafenele. Elegant si intens, imbibat cu un appeal irezistibil, Audi A5 este – alaturi de ruda A5 Cabriolet – playboy-ul gamei de modele “medii” Audi. Si, fara indoiala, una dintre cele mai fericite alegeri pe care o poate face cineva interesat de acest segment. Alte puncte forte ale masinii sunt interiorul foarte bine asamblat si paleta de motorizari doldora de unitati performante, in timp ce, la capitolul minusuri, putem trece directia nu foarte comunicativa, amortizarea teapana si, in cazul versiunilor cu tractiune fata si agregate viguroase (2.0 TFSI sau 2.0 TDI), asa-numitul fenomen “torque-steer”. Fanii condusului sportiv pot merge pe mana micului, dar nervosului  Audi A5 2.0 TFSI de 211 CP, neaparat dotat cu sistem quattro si cutie manuala; intre timp, cautatorii unei combinatii ideale intre caracterul de sprinter si cel de maratonist se pot orienta catre mai scumpul 3.0 TDI, ce ofera standard tractiunea 4x4, dar cere in plus transmisia automata.
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Lancia
    Adresa: Calea Bucuresti, Nr. 152A, Craiova
    Tel / Fax: 0251.470.597 / 0251.435.505
    E-mail: contact@automonza.ro

  • sigla

    Mazda
    Adresa: Bd. Iuliu Maniu, Nr. 246, Sector 6, ...
    Tel / Fax: 021.434.11.33 / 021.434.11.77
    E-mail: sales.mazda@rax.ro

  • sigla

    SsangYong
    Adresa: Sos. Iasi-Tomesti, Km. 2, Iasi
    Tel / Fax: 0232.278.657 / 0232.249.282
    E-mail: service@autopadova.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback