Audi A6 Limuzina

38.027 - 69.415 € Pret DDP:
30.667 - 55.980 € Pret CIP:
Voteaza:
(2 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Audi A6 Limuzina

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI 170 CP M6 Benzina 170 CP 38.027€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI 170CP A7M Benzina 170 CP 40.835€ Compara
vedere frontala Audi 2.8 FSI M6 190CP Benzina 190 CP 42.710€ Compara
vedere frontala Audi 2.8 FSI A7M 190CP Benzina 190 CP 45.519€ Compara
vedere frontala Audi 2.8 FSI quattro M6 190CP Benzina 190 CP 46.007€ Compara
vedere frontala Audi 2.8 FSI 220CP A7M Benzina 220 CP 47.773€ Compara
vedere frontala Audi 2.8 FSI quattro 220CP T6 Benzina 220 CP 50.883€ Compara
vedere frontala Audi 3.0 TFSI quattro 290CP T6 Benzina 290 CP 54.542€ Compara
vedere frontala Audi 4.2 FSI quattro 350CP T6 Benzina 350 CP 69.415€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDIe 136CP M6 Diesel 136 CP 39.038€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI 136CP A7M Diesel 136 CP 41.848€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI 170CP M6 Diesel 170 CP 39.799€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI 170CP A7M Diesel 170 CP 42.608€ Compara
vedere frontala Audi 2.7 TDI M6 190CP Diesel 190 CP 45.116€ Compara
vedere frontala Audi 2.7 TDI A7M 190CP Diesel 190 CP 47.924€ Compara
vedere frontala Audi 2.7 TDI quattro T6 190CP Diesel 190 CP 51.034€ Compara
vedere frontala Audi 3.0 TDI quattro 240CP M6 Diesel 239 CP 51.065€ Compara
vedere frontala Audi 3.0 TDI quattro 240CP T6 Diesel 239 CP 53.503€ Compara

DESPRE Audi A6 Limuzina

Lung de aproape 4,92 m si cu o “deschidere” intre punti de 2,91 m, noul Audi A6, construit pe o platforma tehnica complet noua (utilizata inclusiv de ruda sportiva A7), are toate armele necesare unei confruntari de zile mari cu Mercedes E-Klasse si BMW Serie 5: o caroserie eleganta, extrem de echilibrata si usoara (20% din componente sunt din aluminiu), un interior spatios, finisat fara cusur, un portbagaj incapator (530 de litri), o gama de motoare moderne, potente si eficiente (agregatul 2.0 TDI de 170 CP, spre exemplu, consuma sub 5 l/100 km), un tren de rulare ideal setat intre confort si sportivitate (o mentiune speciala merita suspensiile pneumatice, ce permit soferului sa modifice oricum doreste capacitatea de amortizare a socurilor) si un sistem quattro cu diferential central inteligent. Adaugam la toate acestea “basculanta” de tehnologii de ultima ora – precum centrala MMI cu sistem de navigatie si ecran de 8 inch, serviciile de Internet prin Google, sistemul audio Bang & Olufsen, cruise control-ul adaptiv cu functie “Stop & go”, asistenta la parasirea benzii de circulatie, night vision-ul si/sau asistenta la parcare – si, dintr-o data, devine foarte limpede de ce noul Audi A6 este, actualmente, cea mai discutata masina de clasa mare. Si de ce va ramane asa si in viitorul apropiat…
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Alfa Romeo
    Adresa: Bd. Timisoara, Nr. 8-10, sector 6, ...
    Tel / Fax: 021.529.41.50 / 021.413.12.82
    E-mail: -

  • sigla

    Hyundai
    Adresa: Str. Apelor, Nr. 2, Ploiesti
    Tel / Fax: 0244.515.736 / 0244.515.736
    E-mail: mecca@hyundairo.ro

  • sigla

    Renault
    Adresa: Str. Turnu Magurele, Nr. 58-60, ...
    Tel / Fax: 021.301.90.19 / 021.461.04.44
    E-mail: renault.sud@automeridian.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback