Audi Q5

38.198 - 48.911 € Pret DDP:
30.805 - 39.445 € Pret CIP:
Voteaza:
(1 vot)

MASINI NOI: VERSIUNI Audi Q5

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI quattro 180CP M6 Benzina 180 CP 39.409€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI quattro 211CP M6 Benzina 211 CP 43.660€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TFSI quattro 211CP Stronic Benzina 211 CP 46.018€ Compara
vedere frontala Audi 3.2 FSI quattro 270CP Stronic Benzina 271 CP 48.234€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI quattro 143CP M6 Diesel 143 CP 38.198€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI quattro 170CP M6 Diesel 170 CP 40.965€ Compara
vedere frontala Audi 2.0 TDI quattro 170CP Stronic Diesel 170 CP 43.324€ Compara
vedere frontala Audi 3.0 TDI quattro 240CP Diesel 239 CP 48.911€ Compara

DESPRE Audi Q5

Mai intai a fost Q7, apoi a venit criza si au bagat un exemplar la apa; dupa un timp, a rezultat un SUV compact ceva mai discret si mult mai economic, talentat in a-i face zile fripte lui BMW X3. Construit pe platforma tehnica MLP (cea care a deservit si la constructia lui A4), Audi Q5 se mandreste cu un design sportiv, un habitaclu ergonomic, bine asamblat (normal, e aproape identic cu cel al sedanului de clasa medie) si o gama de motoare aproape perfect echilibrata intre… potenta si eficienta. Favoritul tuturor este, fara indoiala, dieselul de doi litri si 170 CP, a carei iesire la rampa este sustinuta de consumul redus (6,7 litri/100 km, in medie), performantele decente (0-100 km/h in 9,5 secunde, viteza maxima 204 km/h) si pretul relativ mic (daca nu se exagereaza cu bifarea dotarilor optionale); pe de alta parte, Audi Q5 e cam greu, nu se descurca mai deloc in off-road si, pe drumuri denivelate, este cam rigida. De aceea, pentru a pune in valoare tenta de dinamism, recomandam fie diesel-ul de trei litri, fie marele “trei-doi” FSI de 271 CP. Asta evident, daca exista fonduri suficiente (dupa caz, pentru achizitia propriu-zisa si benzina)…
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Alfa Romeo
    Adresa: Str. Stolniceni, Nr. 246, Ramnicu ...
    Tel / Fax: 0350.414.838 / 0350.414.838
    E-mail: contact@autocalabria.ro

  • sigla

    Chrysler
    Adresa: Str. Parintele Galeriu, Nr. 12-14 ...
    Tel / Fax: 021.210.52.23 / 021.210.52.48
    E-mail: office@bdtmotors.ro

  • sigla

    Land Rover
    Adresa: Intrarea Mangaliei, Nr. 78A, ...
    Tel / Fax: 0241.545.477 / -
    E-mail: florin.radulescu@exclusivauto.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback