Cadillac CTS

37.813 - 51.150 € Pret DDP:
30.495 - 41.250 € Pret CIP:
Voteaza:
(2 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Cadillac CTS

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Cadillac 2.8 A6 Elegance Benzina 211 CP 39.898€ Compara
vedere frontala Cadillac 2.8 A6 Sport Luxury Benzina 211 CP 43.648€ Compara
vedere frontala Cadillac 2.8 M6 Elegance Benzina 211 CP 37.813€ Compara
vedere frontala Cadillac 2.8 M6 Sport Luxury Benzina 211 CP 41.566€ Compara
vedere frontala Cadillac 3.6 A6 Sport Luxury Benzina 311 CP 48.434€ Compara
vedere frontala Cadillac 3.6 AWD A6 Sport Luxury Benzina 311 CP 51.150€ Compara
vedere frontala Cadillac 3.6 M6 Sport Luxury Benzina 311 CP 46.357€ Compara

DESPRE Cadillac CTS

De departe, cel mai reusit produs Cadillac din ultimele patru decenii. Si, probabil, singurul capabil sa dea cat de cat o replica tripletei Audi-BMW-Mercedes. Nu-ti dai seama exact impotriva cui trebuie sa concureze – in SUA, este socotit adversarul lui BMW Seria 3, dar este la fel de mare ca un Seria 5 –, insa un lucru e cert: Cadillac CTS e suficient de modern, potent si bine facut incat sa constituie o alternativa interesanta. In Europa este disponibil cu doua agregate pe benzina, de trei litri (276 CP) sau 3,6 litri (311 CP), si cu doua versiuni de tractiune (spate sau integrala); indiferent de alegere, vei primi acelasi conglomerat de linii angulare, de o agresivitate extrema (si totusi rafinata), habitaclu spatios si nesperat de bine finisat, tehnologii inteligente si tinuta de drum sigura. OK, nu te astepta sa ia notele lui Seria 3 la “educatie fizica” si nici pe cele ale lui Mercedes la “educatie civica”, dar, pentru o a doua incercare intr-un segment in care nemtii sunt stapani de cand lumea, Cadillac CTS e al naibii de bun. Alegerea noastra este… viitoarea versiune diesel, ce va avea sub capota un motor de vreo 250 CP; totusi, daca banii nu sunt o problema, comanda un CTS-V. La ora asta, 556 CP si 747 Nm contra a 75.000 de euro nu gasesti pe nicaieri…
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Chevrolet
    Adresa: Calea Sagului, Nr. 201, Timisoara
    Tel / Fax: 0256.305.060 / 0256.305.051
    E-mail: secretariat@autoglobus2000.ro

  • sigla

    Ford
    Adresa: Str. Actiunii, Nr. 48-50, Sector 4
    Tel / Fax: 021.209.19.00 / 021.209.19.19
    E-mail: office.motors@tiriacauto.ro

  • sigla

    Honda
    Adresa: DN 28, Iasi-Tg.Frumos, Km. 10, Iasi
    Tel / Fax: 0232.256.100 / 0232.256.200
    E-mail: service@hondaiasi.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback