Chevrolet Captiva Facelift

25.400 - 32.300 € Pret DDP:
20.483 - 26.048 € Pret CIP:
Voteaza:
(3 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Chevrolet Captiva Facelift

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 163CP FWD (5 locuri) LS Diesel 163 CP 25.400€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 163CP AWD (5 locuri) LT Diesel 163 CP 27.650€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 163CP FWD (7 locuri) LT Diesel 163 CP 26.900€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) LT Diesel 184 CP 29.520€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) AT LT Diesel 184 CP 30.820€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) LTZ black ... Diesel 184 CP 31.000€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) LTZ titan ... Diesel 184 CP 31.000€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) AT LT Plus ... Diesel 184 CP 32.120€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) AT LTZ black ... Diesel 184 CP 32.300€ Compara
Chevrolet Captiva Facelift 2.2D 16v 184CP AWD (7 locuri) AT LTZ titan ... Diesel 184 CP 32.300€ Compara

DESPRE Chevrolet Captiva Facelift

Obiectiv privind lucrurile, este doar un facelift al masinii lansate in 2006, insa atat tehnic, cat si vizual, “noul” Captiva se diferentiaza clar de fostul SUV compact Chevy. Sigur, habitaclul a ramas la fel spatios si de bine amenajat pentru familiile numeroase (optional se poate comanda o varianta cu sapte locuri), portbagajul – la fel de generos, iar raportul pret/echipari – la fel de bun; pe de alta parte, designul a suferit o ameliorare consistenta (mai ales in regiunea partii frontale), iar sub capota au fost montate o serie de agregate inedite. In mod cert, vedeta noii palete este dieselul common-rail de 2,2 litri, care trimite spre roti (toate patru sau doar cele din fata) 163 sau 184 CP; in viata de zi cu zi, asta se traduce prin mai multa liniste, acceleratii/reprize mai bune si un consum mediu mai mic decat al fostului “doi-zero” (ultima specificatie are valoarea de 6,6 litri/100 km). Totusi, Chevrolet Captiva nu este ceea ce se poate numi un SUV sportiv: masa proprie este mare, directia – nu tocmai precisa, iar ruliul e destul de pronuntat; ca atare, mai bine renunti la rotile cu jante sport pentru a te bucura de relativul confort al trenului de rulare. Asta, evident, dupa ce ai trecut de etapele familiarizarii cu bordul din plastice ieftine si de cea a… stabilirii discount-ului oferit de dealer.
COMENTARII
avatar
jack 80 (anonim)
14.09.2011, 16:23
s-ar putea sa fie fata mare.
1
0
avatar
jack79 (anonim)
03.06.2011, 16:23
n-am nici o treaba, dar daca nici asta nu e copiata dupa noul Mitsubishi Outlander atunci mama e fata mare! pe bune, e identica da-o dracu...
2
0
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    BMW
    Adresa: Str. Luca Arbore, Nr. 3, Iasi
    Tel / Fax: 0232.264.050 / 0232.402.603
    E-mail: bmw@tradomotors.ro

  • sigla

    Mazda
    Adresa: Calea Bucuresti, Nr. 124-126, Brasov
    Tel / Fax: 0268.311.126 / 0268.311.127
    E-mail: mazda-brasov@rax.ro

  • sigla

    Toyota
    Adresa: Calea Munteniei, Nr. 21, Focsani
    Tel / Fax: 0237.217.587 / 0237.217.587
    E-mail: ...

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback