Citroen C3 Picasso

12.649 - 18.286 € Pret DDP:
10.201 - 14.747 € Pret CIP:
Voteaza:
(1 vot)

MASINI NOI: VERSIUNI Citroen C3 Picasso

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Citroen 1.4 VTI 95CP Attractive Benzina 95 CP 12.649€ Compara
vedere frontala Citroen 1.4 VTI 95CP Trendy Benzina 95 CP 14.276€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 HDi 110 FAP Airdream Exclusive Diesel 110 CP 18.286€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 HDi 92CP Trendy Diesel 92 CP 15.838€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 VTI 120CP Exclusive Benzina 120 CP 16.619€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 VTI 120CP Trendy Benzina 120 CP 15.316€ Compara

DESPRE Citroen C3 Picasso

Ca mai toti specialistii in modele populare mici si/sau compacte, Citroen a avut totdeauna grija sa ofere un monovolum pe gustul tinerelor familii; important era ca, de data aceasta, sa nu arate precum o umbrela deschisa cu roti (vezi cazul Xsara Picasso). Din fericire, C3 Picasso are un design cu multa expresivitate, profilul cubist, simpaticele faruri asimetrice, calandrul precum un zambet larg si posteriorul bombastic transformandu-l intr-o familiala foarte atragatoare. La o adica, trebuia sa fie asa, in conditiile in care infrunta concurenti precum Skoda Roomster, FIAT Idea, Honda Jazz, Ford B-Max, Opel Agila sau KIA Soul; pe de alta parte, sa nu uitam ca vorbim despre un monovolum. Deci, o si mai mare atentie trebuia acordata spatiului interior. Misiune indeplinita: habitaclul lui Citroen C3 Picasso este foarte aerisit, indiferent pe care dintre cele cinci scaune alegi sa stai. De fapt, este mai incapator decat cele ale lui Renault Modus si Ford B-Max (doi dintre principalii “inamici”), iar portbagajul are o capacitate minima de 385 de litri. Mai mult – daca glisezi bancheta spre inainte (cursa maxima este de 150 mm), obtii un spatiu de depozitare de 500 de litri.
Cum era de asteptat, Citroen C3 Picasso nu este genul de masina care se vrea a fi bruscata, suspensiile moi, directia fara feeling (totusi precisa) si motoarele de baza cam anemice invitand, mai degraba, la croaziere relaxante. Important este ca, in ciuda alurii de dubita, masina nu-ti provoaca greata in viraje, iar, echipata cu unul din propulsoarele diesel, ofera un consum redus si o autonomie apreciabila. Bon voyage…
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Peugeot
    Adresa: DN 65B, Pitesti
    Tel / Fax: 0248.207.610 / 0248.207.620
    E-mail: office@eurialpitesti.ro

  • sigla

    SsangYong
    Adresa: Calea Clujului, Nr.302A, Oradea
    Tel / Fax: 0259.426.533 / 0259.426.533
    E-mail: service@autosiena.ro

  • sigla

    Toyota
    Adresa: Calea Lugojului, Nr. 88, Ghiroda
    Tel / Fax: 0256.221.051 / 0256.272.781
    E-mail: office@westmotors.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback