Citroen C4 Picasso

17.817 - 25.008 € Pret DDP:
14.369 - 20.168 € Pret CIP:
Voteaza:
(6 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Citroen C4 Picasso

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Citroen 1.6i X Benzina 120 CP 17.817€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6HDi X Diesel 110 CP 19.381€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6i Dynamique Benzina 120 CP 19.485€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6HDi Diesel (M5) Dynamique Diesel 110 CP 21.047€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6HDi Diesel (BP) Dynamique Diesel 110 CP 21.726€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0HDi Dynamique Diesel 138 CP 22.975€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6i Exclusive Benzina 150 CP 24.017€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0HDi Diesel (BP) Exclusive Benzina 138 CP 25.008€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0HDi Diesel (M6) Exclusive Benzina 150 CP 25.008€ Compara

DESPRE Citroen C4 Picasso

Citroen este un adevarat expert in constructia de monovolume si o dovedeste din plin cu C4 Picasso – probabil, singurul MPV de pe piata in care te vei simti ca intr-o decapotabila. Nu numai ca ofera un interior foarte spatios, dar cei maximum cinci pasageri (pentru familiile mai numeroase, exista C4 Grand Picasso) se bucura de una dintre cele mai generoase suprafete vitrate din intreaga industrie auto (ce poate fi si mai mult extinsa daca se comanda plafonul din sticla panoramica). Oriunde te uiti vezi… tot, iar vizionarea se face in conditii de huzur indiferent de scaunul ales. Ca in orisice monovolum, te poti juca cu pozitia banchetei astfel incat sa obtii fie suplimentarea spatiului pentru pasageri, fie pe cel destinat bagajelor; totusi, avand in vedere cei minim 500 de litri ai portbagajului (mai mare nu vei gasi in clasa asta), ne gandim ca atari facilitati vor fi destul de rar exploatate. Oh, si la toate astea se adauga bordul foarte asemanator fostului C4 (pe a carui platforma tehnica este construit Picasso), cu minunatul volan cu butuc fix si instrumentarul digital montat central. 
In plan tehnic, atuurile lui Citroen C4 Picasso sunt cele asteptate de la un model familial, respectiv motoarele (diesel) economice, suspensiile confortabile si directia lejera; totusi, ne-am fi dorit ceva mai putin ruliu in viraje, iar cutia manual-robotizata este chiar de evitat. In fine, nimeni nu-i perfect…
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Dacia
    Adresa: Str. Tunari, Nr. 22, Slatina
    Tel / Fax: 0249.434.394 / 0249.434.394
    E-mail: vanzari.slatina@mac-auto.ro

  • sigla

    Hyundai
    Adresa: Str. Podgoriei, Nr. 1, Ramnicu Sarat
    Tel / Fax: 0238.406.240 / 0238.406.240
    E-mail: milionserv@yahoo.com

  • sigla

    Volkswagen
    Adresa: Calea Floresti, Nr. 145, Cluj-Napoca
    Tel / Fax: 0264.207.400 / 0264.207.447
    E-mail: office@autoworld.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback