Citroen C5

20.829 - 36.770 € Pret DDP:
16.798 - 29.654 € Pret CIP:
Voteaza:
(1 vot)

MASINI NOI: VERSIUNI Citroen C5

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Citroen 1.6HDI FAP Susp M 110CP X Diesel 110 CP 22.403€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6i 155CP M5 Confort Benzina 115 CP 24.466€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6i 155CP M5 Dynamique Benzina 115 CP 23.612€ Compara
vedere frontala Citroen 1.8i 16V Susp M 127CP X Benzina 127 CP 20.829€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0 HDi 138CP M6 Exclusive Diesel 138 CP 28.331€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0 HDi 163CP BVA6 Confort Diesel 120 CP 28.529€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0 HDi 173CP BVA6 Exclusive Diesel 173 CP 31.520€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0 HDi 163CP BVM6 Confort Diesel 120 CP 31.197€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0 HDi 163CP BVM6 Dynamique Diesel 120 CP 25.382€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0 HDi 163CP BVM6 FAP Exclusive Diesel 163 CP 29.374€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0HDI FAP H3+ 138CP Confort Benzina 138 CP 25.195€ Compara
vedere frontala Citroen 2.0HDI FAP Susp M 138CP Dynamique Diesel 102 CP 24.341€ Compara
vedere frontala Citroen 3.0 HDi 240CP BVA6 Exclusive Diesel 240 CP 36.770€ Compara

DESPRE Citroen C5

Poate ca, pentru adevaratii fani ai automobilelor frantuzesti, Citroen C5 are un design excesiv de calculat si un habitaclu mult prea serios – adevarul e ca, in anumite momente, traiesti cu impresia ca te afli intr-un Audi –, insa acestea sunt exact trasaturile care-l transforma intr-un produs extrem de competitiv. Pentru un model de clasa medie “popular”, sedanul constructorului din Hexagon ofera foarte multe, incepand cu pleiada de motoare diesel eficiente – si, dupa caz, neasteptat de potente – si terminand cu arma suprema in materie de confort, unica in segment: suspensia hidropneumatica. Oferita standard in versiunea de echipare Exclusive (ceea ce inseamna ca trebuie sa pregatesti minimum 28.580 de euro), aceasta transforma calatoria la bordul lui C5 intr-un soi de zbor la clasa business, singurul “neajuns” fiind… disparitia oricarui imbold de a conduce sportiv. Foarte bine, caci lui Citroen C5 ii place viteza, dar nu si actele de curaj pe serpentine: desi are o directie precisa si frane bune, masina se simte destul de greoaie la rotirile bruste de volan. Paguba-n ciuperci, sincer, atata vreme cat, in versiunea cu motor V6 HDI (trei litri, 240 CP, 450 Nm) si pachet complet de dotari (acesta include scaune cu reglaj electric si functie de masaj), viata la bordul sedanului francez este similara celei dintr-un model de lux. Iar pretul ei este de trei ori mai mic…
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Audi
    Adresa: Bd. Independentei, Nr. 59, Baia Mare
    Tel / Fax: 0262.223.298 / 0262.220.601
    E-mail: service.audi@robot.ro

  • sigla

    Dacia
    Adresa: Str. Tunari, Nr. 22, Slatina
    Tel / Fax: 0249.434.394 / 0249.434.394
    E-mail: vanzari.slatina@mac-auto.ro

  • sigla

    Volvo
    Adresa: Str. Calea Clujului, Nr. 302A, ...
    Tel / Fax: 0259.459.831 / -
    E-mail: service@autosiena.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback