Citroen DS3

15.412 - 21.038 € Pret DDP:
12.428 - 16.966 € Pret CIP:
Voteaza:
(12 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Citroen DS3

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Citroen 1.4 VTI 95CP Chic Benzina 95 CP 15.412€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 VTI 120CP So Chic Benzina 120 CP 17.704€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 HDi 90CP FAP Airdream So Chic Diesel 92 CP 18.746€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 THP 150CP Sport Chic Benzina 150 CP 19.997€ Compara
vedere frontala Citroen 1.6 Hdi 110 FAP Airdream Sport Chic Diesel 110 CP 21.038€ Compara

DESPRE Citroen DS3

Un hatch modern, purtator al indicativului sacru DS? Cu siguranta, lui Citroen ii arde de glume… Nici pomeneala: noul DS este aici si nu are nici o jena in a-ti arata – prin particula “3” – ca este un C3 cu look schimbat si un pret mult, mult mai mare. Dar ce-o fi fost in mintea francezilor atunci cand au creat aceasta masina? Ei bine, nici mai mult, nici mai putin decat infiintarea unei noi linii de modele (Citroen DS3 este primul dintre ele; vor urma fratii mai mari DS4 si DS5), care sa concureze in asa numitul segment al citadinelor “lifestyle” (acolo unde, de ceva vreme, MINI face legea). Cum insa Citroen nu putea risca crearea unei masini cu o vadita tenta retro – din motive evidente –, managerii din Hexagon au ales sa mearga pe mana unui puseu de modernism, asortat cu multiple posibilitati de personalizare (disponibile atat pentru exterior, cat si pentru interior). Nu stim cati vor fi convinsi de aspectul “coajei” de otel (cu exceptia calandrului in forma de trapez si a peninsulei de tabla itita intre geamurile laterale, caroseria lui Citroen DS3 nu impresionaza cu nimic altceva), dar, cine a dat in prealabil o raita prin habitaclul lui C3, va observa diferenta clara la nivel de materiale si finisari. Diferente mari exista si in privinta dinamicii, Citroen DS3 avand toate armele necesare abordarii rapide a virajelor: directie precisa, tinuta de drum sigura si un ruliu bine tinut sub control. Bineinteles, pentru a le pune pe toate acestea in valoare, trebuie sa mergi pe mana unui propulsor cu “vana”, iar singurul care respecta cat de cat acest deziderat este cel pe benzina de 150 CP. Care costa aproape 20.000 de euro. Merita? Numai daca ai o problema cu MINI. Sau cu ideea de hot-hatch “popular”…
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Nissan
    Adresa: Str. Republicii, Nr. 185, Bacau
    Tel / Fax: 0234.576.345 / 0234.576.345
    E-mail: service@dedeman.ro

  • sigla

    Opel
    Adresa: Str. Baba Novac, Nr.78, Constanta
    Tel / Fax: 0241.694.222 / 0241.695.868
    E-mail: vanzari.ct@expocar.ro

  • sigla

    Peugeot
    Adresa: DN 1B, Km. 6, Ploiesti-Brasov, ...
    Tel / Fax: 0244.402.900 / 0244.402.940
    E-mail: office@eurialploiesti.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback