Citroen Nemo

10.680 - 13.754 € Pret DDP:
8.613 - 11.092 € Pret CIP:
Voteaza:
(2 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Citroen Nemo

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Citroen 1.4i 75CP Benzina (M5) Nivel 1 Benzina 75 CP 10.680€ Compara
vedere frontala Citroen 1.4HDi 70CP Diesel (M5) Nivel 1 Diesel 70 CP 12.138€ Compara
vedere frontala Citroen 1.4i 75CP Benzina (M5) Nivel 2 Benzina 75 CP 12.294€ Compara
vedere frontala Citroen 1.4HDi 70CP Diesel (M5) Nivel 2 Diesel 70 CP 13.754€ Compara

DESPRE Citroen Nemo

Nemo este un alt Citroen nascut in urma unui parteneriat, de data aceasta intre PSA si grupul FIAT. La fel ca in cazul afacerii Toyota-PSA (in urma careia au rezultat mini-urile Toyota Aygo, Citroen C1 si Peugeot 107), francezii sunt de doua ori mai castigati decat colaboratorii din “Cizma”: pe langa Citroen Nemo si FIAT Fiorino, mai exista si Peugeot Bipper. In principiu, povestea lui Citroen Nemo este identica cu cea a lui Berlingo, numai ca se desfasoara la o scara sensibil mai mica. Asadar, Citroen asambleaza doua versiuni, una de marfa si cealalta de pasageri, ultima fiind, din nou, genul de masina mica la exterior si mare la interior. Cinci pasageri nu prea corpolenti pot ocupa habitaclul lui Nemo, iar cei din fata vor descoperi ca-si pot depune obiectele personale in nu mai putin de 12 spatii de depozitare. A, si sa nu uitam de accesul prin usi glisante, care-i confera mititelului din Hexagon un avantaj important in parcarile aglomerate. 
Sub capota lui Nemo poate fi montat fie un agregat pe benzina de 1,4 litri de 75 CP, fie un diesel cu aceeasi cilindree, dar de 70 CP. Ambele furnizeaza acceleratii si o viteza de top sensibil apropiate; tocmai de aceea, daca esti genul de individ care calatoreste mult, recomandam achizitia versiunii pe motorina. Altfel, mergi pe mana benzinarului si investeste in pachetul XTR (acesta transforma masina intr-un soi de crossover pregatit de drumuri grele, cu suspensie ridicata si ranforsata, scut de protectie, bumper-e mai masive si faruri de ceata in bara fata). Pe soselele mioritice, il vei gasi util.
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Dacia
    Adresa: Str. Nicu Albu, Nr. 1, Piatra Neamt
    Tel / Fax: 0233.234.170 / 0233.234.170
    E-mail: service@auto-moldova.ro

  • sigla

    Renault
    Adresa: Str. General Dascalescu, Nr. 15, ...
    Tel / Fax: 0233.228.609 / 0233.228.609
    E-mail: vanzari_r@auto-moldova.ro

  • sigla

    Seat
    Adresa: DN 1B, iesirea spre Buzau, Nr. 507, ...
    Tel / Fax: 0244.407.320 / 0244.596.751
    E-mail: seat@pex.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback