Ferrari FF

274.040 - 274.040 € Pret DDP:
221.000 - 221.000 € Pret CIP:
Voteaza:
(1 vot)

MASINI NOI: VERSIUNI Ferrari FF

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
Ferrari FF de culoare gri 6.2l V12 660CP Benzina 660 CP 274.040€ Compara

DESPRE Ferrari FF

Producatorul din Maranello nu este strain de segmentul masinilor sport cu 2+2 locuri – pana mai ieri, il comercializa pe 612 Scaglietti –, insa niciodata in istoria sa nu a creat un Grand Turism atat de revolutionar ca Ferrari FF. Ciudata titulatura vine de la “Ferrari Four” si tine sa evidentieze doua aspecte importante: 1) cel mai spatios habitaclu creat vreodata de “Calutul Cabrat” (unul care poate acomoda, in conditii de real confort, pana la patru pasageri) si 2) aparitia primului Ferrari cu… tractiune integrala! Sistemul propus de italieni pare mai complicat si mai supus erorilor decat unul clasic, insa asta se va vedea in timp; pana atunci, sa spunem ca are marele avantaj al greutatii, fiind cu 50% mai usor decat o tehnologie clasica. In mod normal, noul V12 de 6,3 litri, 660 CP si 683 Nm transmite cuplul spre puntea spate prin intermediul unei transmisii cu sapte trepte si dublu ambreiaj, montata dupa principiul “transaxle” (deasupra puntii spate, pentru o mai buna distributie a maselor); atunci insa cand starea drumului o impune, o a doua cutie de transfer – botezata PTU (Power Transfer Unit) –, “sudata” de motor, primeste misiunea antrenarii rotilor anterioare. Aceasta nu are decat doua viteze (ele corespund treptelor a doua si a patra din transmisia normala, doar ca au rapoartele setate ceva mai “sus”) si livreaza momentul motor, preluat direct de la arborele cotit, prin intermediul a doua ambreiaje umede. Datorita diferentei dintre rapoartele transmisiei principale si cele ale PTU-ului, ambreiajele se comporta de fiecare data ca niste diferentiale cu patinare limitata, astfel incat numai 20% din cuplul motor poate fi transferat puntii fata; pe de alta parte, rotile anterioare vor primi suficienta forta incat sa “traga” masina atunci cand celelalte raman fara aderenta, iar faptul ca sistemul permite rotirea lor cu o viteza mai mare decat cele posterioare demonstreaza ca Ferrari FF are cunostinte de vectorizare a cuplului (foloseste puterea agregatului si nu franele pentru ameliorarea tractiunii). Suficienta tehnica pentru tine? Atunci, mai noteaza asta: 0-100 km/h in 3,7 secunde, viteza maxima 335 km/h si… cel mai mare portbagaj pe care l-ai vazut vreodata la un Ferrari: 450 de litri. Italienii au promis ca nu vor face niciodata un model cu patru usi, dar, cu asemenea creatii, nici nu e nevoie.
COMENTARII
avatar
denisa (anonim)
08.05.2011, 20:30
superr
0
0
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Dacia
    Adresa: Str. Lucian Blaga, Nr. 3-5, Beius
    Tel / Fax: 0259.322.394 / -
    E-mail: anvelopa@clicknet.ro

  • sigla

    Dacia
    Adresa: Bd. Iuliu Maniu, Nr. 319-329, ...
    Tel / Fax: 021.301.19.56 / 021.301.19.35
    E-mail: -

  • sigla

    Dacia
    Adresa: Sat Racarii de Sus, Filiasi
    Tel / Fax: 0251.449.755 / 0251.449.755
    E-mail: -

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback