Fiat Sedici

16.610 - 24.046 € Pret DDP:
13.395 - 19.392 € Pret CIP:
Voteaza:
(1 vot)

MASINI NOI: VERSIUNI Fiat Sedici

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Fiat 1.6 120CP Euro 5 4X2 Dynamic Benzina 120 CP 16.610€ Compara
vedere frontala Fiat 1.6 120CP Euro 5 4X4 Dynamic Benzina 120 CP 17.861€ Compara
vedere frontala Fiat 1.6 120CP Euro 5 4X4 Emotion Benzina 120 CP 18.896€ Compara
vedere frontala Fiat 1.6 120CP Euro 5 4X4 Luxury Benzina 120 CP 20.260€ Compara
vedere frontala Fiat 2.0 Multijet 135CP Euro 5 4X4 Dynamic Diesel 135 CP 21.645€ Compara
vedere frontala Fiat 2.0 Multijet 135CP Euro 5 4X4 Emotion Diesel 135 CP 22.682€ Compara
vedere frontala Fiat 2.0 Multijet 135CP Euro 5 4X4 Luxury Diesel 135 CP 24.046€ Compara

DESPRE Fiat Sedici

Sedici este, dupa Croma, cel de-al doilea model FIAT despre care se poate spune ca… nu prea este un FIAT. Are logo-urile producatorului torinez, un design simpatic semnat de Giugiaro si un motor diesel construit de persoane botezate Tony, Gianluca sau Massimo, insa, cu exceptia emblemelor, exact aceleasi lucruri se pot spune si despre Suzuki SX4. Exact, cele doua sunt inrudite pana la ultimul surub si au rezultat in urma unui parteneriat dintre italieni si japonezi, in care primii au pus la bataie designul si motorizarea diesel, iar ultimii platforma tehnica. Ca atare, uzina Suzuki de la Esztergom, Ungaria produce, anual, 40.000 de unitati cu “S”-ul pe calandru si 20.000 de unitati cu siglele lui FIAT. Asta este insa mai putin important; ceea ce conteaza cu adevarat este ca avem de-a face cu unul dintre cele mai reusite crossover-e de oras, si asta din majoritatea punctelor de vedere. Desi are dimensiuni destul de compacte si asta afecteaza, de exemplu, marimea portbagajului (acesta are numai 270 de litri), FIAT Sedici compenseaza din plin cu sistemul inteligent de tractiune integrala (masina “trece” din 4x2 in 4x4 prin simpla actionare a unui buton din habitaclu; in cazul in care conditiile de aderenta devin extreme, se poate selecta modul “Lock” si sistemul va livra, pana la viteza de 60 km/h, 50% din cuplu fiecarei punti), garda la sol de 19 cm (ideala pentru drumuri de tara si… urcarea bordurilor), spatiul interior corect dimensionat, calitatea buna a materialelor si motoarele potente. Din pacate, toate cele bune si frumoase sunt serios compromise de pretul extrem de ridicat, cel putin in comparatie cu “fratele” SX4 (intre versiunile de top, de pilda, exista o diferenta de 5.000 de euro!). Sincer, aproape ca ajungi la concluzia ca nu vor sa ti-l vanda…

COMENTARII
avatar
Dian mihai (anonim)
08.02.2012, 13:23
In ciclu urban procesul de autocuratare a filtrului de particule LA SEDICI SI SX 4 CU MOTOR DIESEL DE 2000 CC se activeaza la turatii de peste 2000 RPM LA FIECARE 200 KM. Atentie la un consum instantaneu marit la aproximativ 30 litri si nu opriti motorul in acest timp ! Pastrati turatia la minim 2000 RPM SI ASTEPTATI SA SCADA CONSUMUL LA 6 - 7 L/100 ! Altfel riscati sa se colmateze FILTRUL DE PARTICULE !
1
0
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Renault
    Adresa: Str. Tunari, Nr. 22, Slatina
    Tel / Fax: 0249.411.574 / 0249.434.394
    E-mail: vanzari.slatina@mac-auto.ro

  • sigla

    Subaru
    Adresa: DN 1, Aleea Monumentului, Nr. 1, ...
    Tel / Fax: 0269.560.695 / 0269.560.717
    E-mail: auto@trakia.ro

  • sigla

    Volkswagen
    Adresa: DN 1, Km. 303+380m, Selimbar, Sibiu
    Tel / Fax: 0269.560.377 / 0269.560.377
    E-mail: vanzari.sibiu@tess.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback