Ford Focus 5 usi

16.000 - 23.750 € Pret DDP:
12.903 - 19.153 € Pret CIP:
Voteaza:
(11 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Ford Focus 5 usi

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ti-VCT 105 CP M5 Ambiente Benzina 105 CP 16.000€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 TDCi 95 CP DPF M6 Ambiente Diesel 95 CP 17.500€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ti-VCT 105 CP M5 Trend Benzina 105 CP 16.750€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ti-VCT 125 CP M5 Trend Benzina 125 CP 17.250€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ecoboost 150 CP Start Stop M6 Trend Benzina 150 CP 18.500€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 TDCi 95 CP DPF M6 Trend Diesel 95 CP 18.250€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 TDCi 115 CP DPF M6 Trend Diesel 115 CP 18.750€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ti-VCT 105 CP M5 Sport Benzina 105 CP 17.750€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ti-VCT 125 CP M5 Sport Benzina 125 CP 18.250€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ecoboost 150 CP Start Stop M6 Sport Benzina 150 CP 19.500€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 TDCi 95 CP DPF M6 Sport Diesel 95 CP 19.250€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 TDCi 115 CP DPF M6 Sport Diesel 115 CP 19.750€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 2.0 TDCi 163 CP DPF Powershift / 6 Sport Diesel 163 CP 22.750€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ti-VCT 125 CP M5 Titanium Benzina 125 CP 19.250€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 Ecoboost 150 CP Start Stop M6 Titanium Benzina 150 CP 20.500€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 1.6 TDCi 115 CP DPF M6 Titanium Diesel 115 CP 20.750€ Compara
Ford Focus 5 usi 1.6 Ti-VCT benzina 2.0 TDCi 163 CP DPF Powershift / 6 Titanium Diesel 163 CP 23.750€ Compara

DESPRE Ford Focus 5 usi

Punti spate independente (premiera in segmentul compact, la vremea lor). Directie precisa, cu un feedback excelent. Suspensii licentiate in orice tip de denivelare, totusi indeajuns de rigide incat sa-ti decupeze un imens zambet la intrarea pe o succesiune de viraje. Nu vorbim despre un BMW, ci despre vechiul Ford Focus, cel care tocmai a lasat pe umerii noii generatii o grea mostenire: statutul de “tatic” al dinamicii. Din fericire, noul “rege” se achita cu bine de sarcinile incredintate, chiar daca, din anumite puncte de vedere, lucrurile s-au mai schimbat. De fapt, termenul corect este “echilibrat”. Ford Focus nu mai este neaparat acea masina concentrata sa dea lectii de inscriere pe viraje. Motoarele sunt mai puternice ca niciodata (sincer, poti alege orice unitate inscriptionata cu logo-ul “EcoBoost” sau oricare diesel de peste 100 CP), pozitia la volan este ideala, directia are feedback, manevrabilitatea este foarte buna si confortul suspensiei – excelent, insa toate astea se intampla intr-un ambianta mai civilizata, mai relaxanta pentru cel de la volan. Ford Focus a castigat enorm in ceea ce priveste bunele maniere, iar asta se vede clar nu doar in designul mai atent studiat (apropo, in realitate arata mult mai bine), ci si in habitaclul spatios, foarte bine finisat si aglomerat cu materiale de calitate. Este, daca vrei, un test de maturitate pe care Focus al III-lea l-a trecut cu brio. Si pe care merita sa-l pui sa-l repete in fiecare zi.
COMENTARII
avatar
Radu (anonim)
20.07.2011, 01:55
Tocmai am cumparat un model de Ford Focus ca acesta dar sedan (4usi) Am optat pentru modelul TREND! Are cineva idee interiorul este cu cotiera intre scaune ???
2
0
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    BMW
    Adresa: DN 65B, Km. 2, Varianta A1-Slatina, ...
    Tel / Fax: 0248.612.261 / 0248.612.262
    E-mail: office@motorag.ro

  • sigla

    Lancia
    Adresa: Str. Nicolae Balcescu, Nr. 4, ...
    Tel / Fax: 0266.219.515 / 0266.219.515
    E-mail: contact@autotorino.ro

  • sigla

    SsangYong
    Adresa: Str. Traian, Nr. 104-106, Ploiesti
    Tel / Fax: 0244.407.451 / 0244.525.140
    E-mail: service@autogenova.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback