Ford Ka

10.350 - 16.764 € Pret DDP:
8.346 - 13.520 € Pret CIP:
Voteaza:
(5 voturi)

MASINI NOI: VERSIUNI Ford Ka

Filtreaza dupa combustibil:
Varianta
Carburant
Putere
Pret DDP
Compara
vedere frontala Ford 1.2 69 CP Trend Plus Benzina 69 CP 10.350€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 TDCi 75 CP DPF Trend Plus Diesel 75 CP 12.600€ Compara
vedere frontala Ford 1.2 69CP Titanium Plus Benzina 69 CP 11.850€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 TDCi 75 CP DPF Titanium Plus Diesel 75 CP 14.100€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 Titanium Diesel 75 CP 13.726€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 Digital Diesel 75 CP 15.710€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 Grand Prix Diesel 75 CP 15.859€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 Tattoo Diesel 75 CP 14.966€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 Tattoo piele Diesel 75 CP 16.082€ Compara
vedere frontala Ford 1.2i Tattoo Piele Benzina 69 CP 14.198€ Compara
vedere frontala Ford 1.2i Digital Benzina 69 CP 13.826€ Compara
vedere frontala Ford 1.2i Grand Prix Benzina 69 CP 13.974€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 DPF Digital Diesel 75 CP 16.392€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 DPF Grand Prix Diesel 75 CP 16.541€ Compara
vedere frontala Ford 1.3 DPF Tattoo piele Diesel 75 CP 16.764€ Compara

DESPRE Ford Ka

Prima generatie a lui Ford Ka a fost atat de iubita in Europa, incat, la pensionarea ei, americanii s-au trezit fata in fata cu o problema extrem de dificila: inventarea unui mini care sa-i repete succesul. Cum asta era imposibil de rezolvat fara ca atot-prezentele costuri sa urce la cote ametitoare, Ovalul Albastru a ales varianta unei aliante cu FIAT, in urma careia noul Ford Ka a devenit ruda lui 500. Si inca una extrem de apropiata: 80% dintre componentele modelului Ford se regasesc si in ansablul constructiv al torinezului. Cu toate acestea, Ford Ka nu este un FIAT 500. Sau un Panda. Chiar daca sasiul, motoarele (pe benzina sau diesel), transmisiile si suspensiile provin din banca de organe a italienilor, yankeii au avut grija sa le “gadile” pe toate de asa maniera incat sa rezulte un produs demn logo-ul Ford. Astfel, motoarele sunt ceva mai “infipte”, trenul de rulare are o setare evident sportiva (bara anti-ruliu spate, de exemplu, este cu 30% mai rigida decat cea a lui FIAT 500), directia este mai incisiva, iar timoneria cutiei mai precisa. Reversul medaliei este ca masina te va zgaltai destul de tare pe un drum de proasta calitate, astfel ca mititelul lui Ford ia note mai slabe la capitolul confort. Apropo de bile negre: nici izolarea fonica nu este tocmai stralucita, iar plasticele de slaba calitate nu fac cinste unei masini nu foarte ieftine. Pe de alta parte, daca vrei un mini care sa nu protesteze atunci cand te grabesti, ci dimpotriva, sa “toarca” de bucurie, Ford Ka este o solutie nimerita. In plus, priveste-i designul: avem de-a face cu un conglomerat modern de toata frumusetea, pe care detractarii curentului retro ar trebui sa-l adore.
COMENTARII

Nu exista niciun comentariu. Fii primul care comenteaza!

Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
SERVICE AUTO

Vrei sa stii unde, cum si cat te costa sa iti repari masina? Toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc.

Vezi lista service-urilor autorizate
  • sigla

    Hyundai
    Adresa: Str. Fratii Golesti, Nr. 55, Pitesti
    Tel / Fax: 0248.213.721 / 0248.224.453
    E-mail: cristian.dragut@tiriacauto.ro

  • sigla

    Jeep
    Adresa: Calea Bucuresti, DN 1, Km. 162, Cod ...
    Tel / Fax: 0268.337.373 / 0368.401.818
    E-mail: service.brasov@tiriacauto.ro

  • sigla

    Mitsubishi
    Adresa: Calea Bucurestilor, Nr. 289, ...
    Tel / Fax: 021.202.13.66 / 021.202.13.84
    E-mail: service@tiriacauto.ro

LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback