20 iulie 2012 | Categorie: Tuning

Chestiunea zilei: A mea e mai lunga

Nu exista prea multe metode de a umili proprietarul unui Maybach, dar oamenii de la Binz stiu cateva. Evident, nu toate sunt idei bune…

Putere la discretie? Un fleac. Orice tuner cu minimum de experienta poate strange mai multi cai sub o capota decat vei gasi in hergheliile texane. Cu lungimea masinii, insa, e alta poveste.

O limuzina interminabila impune genul de respect la care 99% din populatia planetei doar viseaza. Iar asta trebuie sa fie foarte cool.

De fapt, milionarii vizeaza mastodonti gen Rolls-Royce Phantom si Maybach nu pentru luxul de resedinta regala, ci pentru ca masinile sunt cat o resedinta regala. Dovada? Orice Mercedes S-Klasse sau BMW Serie 7 poate deveni la fel de pompos, utilizand programele de individualizare.

Dar pune un Serie 7 langa un Phantom si vei ramane cu impresia ca e masina valetului. Si totusi – chestia asta cu lungitul merge in orice situatie?

Dupa capul unora, da. Mai exact, dupa capul oamenilor de la Binz. Binz, nu Benz. Firma a fost infiintata in 1936 de catre Michael Binz, asemanarea dintre acest nume si cel al mult mai celebrului Karl Benz fiind pur intamplatoare. Probabil, la fel este si faptul ca Binz s-a specializat in modificarea modelelor Mercedes.

In fine, important este asta: daca vrei un Mercedes cat o zi de post, suna la Binz. Specialitatea casei sunt limuzinele full-stretch cu sase usi, insa, recent, au mai nascocit ceva. Exact, anomalia din imagini.

Sa stii ca nu a tras nimeni de poze in Photoshop: chiar este un E-Klasse combi atat de, ahem, erect. Numele sau este Xtend si are o lungime totala de 5,76 metri, cu 86 cm pestea cea a unui E-Klasse break normal. Si cu 4 cm mai mare decat cea a unui Maybach 57.

Intregul supliment este disponibil intre portierele inferioare si puntea spate, asa ca, pe langa lungimea de transatlantic, ai si un portbagaj cat o hala de la IMGB. Si inca n-am atins culmea absurdului…

Vezi tu, daca Binz vopsea masina in negru si o promova drept un dric pentru pivoti de baschet, intelegeam. Omenirea are nevoie si de asa ceva. Dar nu: tunerul din Lorch a vopsit-o intr-o culoare tipatoare si a dotat-o cu scaune tip scoica, centuri de siguranta cu prindere in patru puncte, patru roti obeze si, optional, V8-ul biturbo de pe E 63 AMG. Da, ala de 518 CP.

Pe bune, cine ar pilota un Binz Xtend? De ce ar face una ca asta? Daca gasesti pe cineva cu un argument solid, scrie-ne.

Intre timp, vom considera ca atari accesorii au tot atata noima cat un individ in combinezon de curse asteptand sa vina metroul. Dar pana si respectivul alege metroul nu pentru lungime, ci pentru viteza…

Voteaza:
(2 voturi)
Autor: Florin Sterescu   |   Vezi toate stirile din TUNING
COMENTARII
avatar
Mihai (anonim)
20.07.2012, 16:51
nu stiu, dar pararea mea e ca arata stupid :))
0
0
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
ALTE STIRI AUTO
Porsche Cayenne Lumma Design fata
09 august 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Pe aripile kitschului

Nemtii de la Lumma Design se mandresc cu un Porsche Cayenne de 600 CP. Problema e ca, inainte sa incerci masina, trebuie s-o privesti… [...]

Kit TechArt Panamera diesel
10 iulie 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Butonul lui TechArt

TechArt propune un kit pentru Porsche Panamera Diesel, al carui element-surpriza este un… buton. Care nu trebuie apasat niciodata. [...]

Nissan GT-R Switzer semiprofil fata
29 iunie 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: 1000 de cai. In orice zi, zi de zi…

Vrei un hypercar la fel de usor de condus ca un Volkswagen Golf, dar n-ai bani de Veyron? Bun, atunci contacteaza-i pe americanii de la Switzer. Si totusi: un Nissan GT-R de 1000 de cai? [...]

06 iunie 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Unde nu-i cap, vai de design

Daca exista un curs la care majoritatea tunerilor a ramas repetenta, acela este estetica caroseriilor. [...]

Macheta vopsea cu diamante
25 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Gemballa, cel mai bun prieten al diamantelor

Chiar cand ne gandeam ca vopseaua cu particule de aur este absolutul in materie de manelism auto, Gemballa vine de nicaieri si ne da o palma dupa ceafa. Apoi, ne orbeste cu finisarea din imagini… [...]

G-Power Hurricane RRs fata
17 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: G-Power, de la pasiune la obsesie

G-Power este creatorul celui mai puternic si mai rapid M5 E60 din lume. Si tine sa ne reaminteasca asta in fiecare zi… [...]

C 63 AMG T-Modell Edo Competition fata
15 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Concedii supersonice si tatici psihopati

In general, break-urile rapide sunt bune la casa omului. Totusi, cel propus de Edo Competition exagereaza nitel… [...]

Mercedes S 65 AMG CFC Sundern usi deschise
08 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Cat de rau poti strica un Mercedes S 65 AMG?

Teoretic, daca ai urmarit prea multe videoclipuri in care se pronunta cuvinte gen “dubz”, “ridin’” sau “hustla”, atunci situatia e sumbra. Ciudat este insa faptul ca nu trebuie sa dai o fuga in “State” pentru a-ti transforma limuzina intr-un pimp-mobil odios… [...]

TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
4 GIRLS
Top 5: Vedete si masini, editia “De gustibus ...

Am avut tot felul de top-uri pe-aici, dar nici unul care sa faca referinta la masinile pe care le conduc star-urile (fie ele din muzica, sport sau film). Dar, oricum, din acestea ai mai vazut; ce-ai ... [...]

Vezi toate articolele
LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback