09 august 2012 | Categorie: Tuning

Chestiunea zilei: Pe aripile kitschului

Nemtii de la Lumma Design se mandresc cu un Porsche Cayenne de 600 CP. Problema e ca, inainte sa incerci masina, trebuie s-o privesti…

Treaba asta cu designul nu e pentru toata lumea. Si cu atat mai putin pentru nemti. Care, precum bine stii, dorm cu ceasloave de fizica sub perne.

Inclusiv atunci cand isi declara dragostea, oamenii din Tara lui Goethe au mina genistului in fata bombei cu ceas; prin urmare, nu trebuie sa te mire ca masinile lor arata ca rezultatul aplicarii a mii de formule matematice.

De fiecare data cand au incercat sa surprinda, au rezultat elemente de stil despre care, o buna bucata de timp, n-ai stiut ce sa crezi. Iar, atunci cand s-au ambitionat prea tare, au strepezit retine dintr-un colt al altuia de lume.

Si nimeni nu se ambitioneaza mai tare in Germania decat tunerii

Taman ce ne obisnuisem, cat de cat, cu seria Widestar de la Brabus (mai putin cu G V12, pe care-l gasim si azi odios), ca hop – sar cei de la Lumma cu noul lor Porsche Cayenne. Care arata de parca a fost inchis o saptamana intr-un garaj cu scule, alaturi de Kevin McCallister si Copilul Problema.

E incredibil cum, din absolut nici un unghi, nu-ti poti da seama daca masina e reala sau iesita dintr-un ambalaj pe care scrie “Made in China”. Iar incercarea habitaclului de a respecta tematica exteriorului este de-a dreptul ridicola.

Categoric, niste insertii din fibre de carbon si cateva bratari de plaja, topite sub forma unor ornamente rosii, n-o sa te faca sa te simti mai bine.

Pacat de V8-ul de 600 CP, care este, in mod cert, o vitamina pentru buna dispozitie. Ce folos insa, daca este ascuns intr-un preparat la fel de gretos ca un borcan cu untura de peste

Voteaza:
(2 voturi)
Autor: Florin Sterescu   |   Vezi toate stirile din TUNING
COMENTARII
avatar
doru (anonim)
25.01.2014, 17:31
@stf:am casa,si bani de MACHETA!nu vreau nici eu sa jignesc persoanele de BUN SIMT!pot sa inteleg modificari facute,NUMAI de persoane autorizate,privind siguranta si confortul unui autoturism,dar kit-uri de tuning,insertii de fibra de carbon,puse pe o masina care arata BINE si DECENT fara ele te duce cu gandul la COCALARI!ai dat de ei in trafic banuiesc!!!Neamtu'ia banul,prost e care-l da!daca am deranjat oamenii de bun simt:mea maxima culpa!restul?cum am stabilit!
2
0
avatar
stf (anonim)
22.01.2014, 23:24
Dmn Doru aveti macar bani de macheta PORSCHE ca sa poti rade de proprietarul acestui PORSCHE.Desi nu imi sta in caracter sa jignesc dar cred ca nici casa in caz daca si ai nu valoreaza cu siguranta cat masina acestui proprietar
0
3
avatar
doru
23.06.2013, 09:39
clar numai un tampit poate sa sluteasca in asa hal o masina!culmea ca sant destui cretini care aduc modificari masinilor personale,"calarind"STAS-uri dictate de ingineri proiectanti dupa ani de studiu pentru siguranta,confort,performanta.CINE NU E DE ACORD;E ORI PROST,ORI FIU VACII.AM ZIS!!!!!
2
0
Adauga comentariu
captcha
Adauga comentariu
loadingse trimite ...
ALTE STIRI AUTO
Binz Xtend fata
20 iulie 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: A mea e mai lunga

Nu exista prea multe metode de a umili proprietarul unui Maybach, dar oamenii de la Binz stiu cateva. Evident, nu toate sunt idei bune… [...]

Kit TechArt Panamera diesel
10 iulie 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Butonul lui TechArt

TechArt propune un kit pentru Porsche Panamera Diesel, al carui element-surpriza este un… buton. Care nu trebuie apasat niciodata. [...]

Nissan GT-R Switzer semiprofil fata
29 iunie 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: 1000 de cai. In orice zi, zi de zi…

Vrei un hypercar la fel de usor de condus ca un Volkswagen Golf, dar n-ai bani de Veyron? Bun, atunci contacteaza-i pe americanii de la Switzer. Si totusi: un Nissan GT-R de 1000 de cai? [...]

06 iunie 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Unde nu-i cap, vai de design

Daca exista un curs la care majoritatea tunerilor a ramas repetenta, acela este estetica caroseriilor. [...]

Macheta vopsea cu diamante
25 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Gemballa, cel mai bun prieten al diamantelor

Chiar cand ne gandeam ca vopseaua cu particule de aur este absolutul in materie de manelism auto, Gemballa vine de nicaieri si ne da o palma dupa ceafa. Apoi, ne orbeste cu finisarea din imagini… [...]

G-Power Hurricane RRs fata
17 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: G-Power, de la pasiune la obsesie

G-Power este creatorul celui mai puternic si mai rapid M5 E60 din lume. Si tine sa ne reaminteasca asta in fiecare zi… [...]

C 63 AMG T-Modell Edo Competition fata
15 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Concedii supersonice si tatici psihopati

In general, break-urile rapide sunt bune la casa omului. Totusi, cel propus de Edo Competition exagereaza nitel… [...]

Mercedes S 65 AMG CFC Sundern usi deschise
08 mai 2012  |  Categorie: Tuning
Chestiunea zilei: Cat de rau poti strica un Mercedes S 65 AMG?

Teoretic, daca ai urmarit prea multe videoclipuri in care se pronunta cuvinte gen “dubz”, “ridin’” sau “hustla”, atunci situatia e sumbra. Ciudat este insa faptul ca nu trebuie sa dai o fuga in “State” pentru a-ti transforma limuzina intr-un pimp-mobil odios… [...]

TEST DRIVE
Volkswagen Amarok

In ultima vreme, din ce in ce mai multa lume isi doreste sa scape din ghearele sistemului si a multinationalelor si sa-si regaseasca echilibrul intorcandu-se la origini si la o viata cat mai simpla. [...]

ALTE TESTE AUTOSAGA.RO
Vezi toate masinile testate
RETRO MOBILE
Ferrari Dino

La inceputul anilor ’60, cei de la Ferrari remarcau cum un coupe german - mai slab si mai ieftin decat orice model italienesc – atragea clientii ca pe un roi de albine. Era vorba de noul Porsche ... [...]

Vezi toate articolele
4 GIRLS
Top 5: Vedete si masini, editia “De gustibus ...

Am avut tot felul de top-uri pe-aici, dar nici unul care sa faca referinta la masinile pe care le conduc star-urile (fie ele din muzica, sport sau film). Dar, oricum, din acestea ai mai vazut; ce-ai ... [...]

Vezi toate articolele
LECTIA DESPRE AUTOMOBILE
Filtru de ulei
Filtrul de ulei

Ungerea mecanismelor responsabile de propulsie – si/sau de controlarea fortei de propulsie – este la fel de esentiala pentru functionarea masinilor pe cat este aerul pentru vietuitoare. Iar analogia nu este deloc ... [...]

Vezi toate articolele
Feedback